Довідка про стан розгляду звернень громадян за II квартал 2025 року, які надійшли до Південно-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці

10 липня 2025

У II кварталі 2025 року до Південно-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці надійшло 202 звернення громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

53 подавалися особисто громадянами;

57 надійшли поштою (електронною поштою);

1 через уповноважену особу;

7 перенаправлено від інших органів, установ та організацій;

82 від державної установи “Урядовий контактний центр”.

За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, найбільшу частку з них складають звернення, в яких порушуються питання додержання законодавства про працю – 118 звернень громадян.

Пріоритетними для громадян є питання щодо заборгованості виплати заробітної плати, неправомірного звільнення, не оформлення трудових відносин, невидачі трудової книжки, не проведення остаточного розрахунку при звільненні та мобінгу на робочому місці та інші.

Що стосується результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 01 липня 2025 року розглянуто, надано відповідь та роз’яснення на 175 звернень, перенаправлено за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» – 5 звернень, повернуто заявникам відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» – 1 звернення, не підлягало розгляду відповідно до ст. 8 Закону України «Про звернення громадян» – 5 звернення, знаходяться в стадії розгляду – 16 звернень.

Всі звернення громадян розглядались вчасно та відповідно до вимог чинного законодавства України.